Jeugdwerk Jeugdwerk
Jeugdwerk is belangrijk voor onze gemeente. Door ons jeugdwerk proberen wij een vindplaats voor het geloof te zijn voor onze jongeren. God en Jezus staan bij ons nl. centraal. Wij vinden het belangrijk dat mensen die bij de kerk horen veel met elkaar optrekken. Daarom hebben wij het jeugdwerk niet alleen voor de jeugd van onze kerk maar ook daar buiten, dus voor alle  kinderen, tieners en jongeren. gestalte gegeven.

Het jeugdwerk is dus heel belangrijk en daarom is er zo veel te doen. Omdat het leuk is, je anderen leert kennen, maar ook omdat je er veel te weten komt. Want het gaat ergens over. Namelijk over God en over leven met God:

Bij ons kunnen de jongeren altijd terecht. Niet alleen bij ons als gemeenteleden, maar ook bij de jeugdclubs die er speciaal voor hen zijn:

* Solid Kids voor jongeren tot 12 jr
* Rock Solid voor jongeren van 11-15 jr
* Solid Friends voor jongeren van 15-18 jr

lees meer ยป

Heb jij wel eens van Rock Solid of Solid Friends gehoord? Heb jij wel eens van Rock Solid of Solid Friends gehoord?
Heb jij wel eens van Rock Solid of Solid Friends gehoord?

Wist je dat er 1 keer in de twee weken op de vrijdagavond er een gezellige avond wordt georganiseerd in de Sprankel?
En wisten jullie ook dat dit alleen voor de jeugd is? Dit zijn de Rock Solid en Solid Friends avonden.
Rock Solid (RS) en Solid Friends (SF) is er voor de jeugd uit Sellingen en omstreken.
Dit betekent dat wanneer je 11/12 jaar bent, je welkom bent bij Rock Solid.
Bij Rock Solid kan je blijven tot je een jaar of 15/16 bent daarna mag je naar Solid Friends. Dit is de club voor 16+