De (her)bevestigingsdienst

Bekijk alle foto's

herstel van de houtimitatie in de kerk

Bekijk alle foto's

Herdenking, laatste zondag van het Kerkelijk jaar

Restauratie Statenbijbel

Bekijk alle foto's

het verhuizen van het orgel van de gereformeerde kerk naar de Sprankel

Moldaviƫ buffet/startweekend

Bedankbrief

Lieve mensen,

Het was rennen de afgelopen drie weken. De ochtend na het afscheidsweekend vertrokken wij naar Oene.
De kids gingen daar gelijk na de herfstvakantie naar hun nieuwe school toe. Best vreemd om zo in een keer weg te zijn.
Maandagmorgen zaten we in de auto en we beseften hoe mooi het afscheid is geweest dat jullie ons gegeven hebben.
Zaterdagavond was prachtig en zondagmorgen ook. Hartverwarmend. Het heeft ons enorm goed gedaan.
Met de kwast en de roller in onze handen hebben we nog vaak gedacht en gesproken over de vele indrukken van deze dagen.
En dat zullen we ook nog lange tijd doen. We hebben het reeds gezegd en zeggen het graag nog eens: “Lieve mensen, heel hartelijk dank!“

Lieve groet,

Bram, Mariëtte, Toon, Wende en Wout

afscheid/ verbintenis legerpredikant Bram Verduijn

Dauwtrappen en ontbijt Hemelvaartsdag 2023

Terugtreden van vrijwilligers

foto's van Solid Kids

Foto's bezoek Siter 2022

klik op de eerste foto voor tekst en uitleg

Bekijk alle foto's

foto's buitenkant van de kerk

Onderhoud bij de kerk

Bekijk alle foto's

Oude foto's en nieuwe foto's van de kerk

Bekijk alle foto's

Een nieuw naambord geplaatst bij de kerk

Met de eenwording van de Gereformeerde Kerk Sellingen en de Hervormde gemeente Sellingen, hoort toch zeker ook een nieuw naambord "Protestanse Gemeente" bij de kerk geplaatst te worden.

Foto's tekenen eenwording

Op zaterdag 18 december 2021 is de akte van een formulering tien staande van de notaris door ondertekend. Met deze ondertekening is de eenwording van de Gereformeerde kerk Sellingen en de Hervormde gemeente te Sellingen tot de 'Protestantse gemeente te Sellingen' met ingang van 19 december 2021 een feit.
Foto's Johannes Velthuis