Solid Friends Solid Friends
Deze groep gaat wat zelfstandiger de avond door en er is ook minder begeleiding. De ene keer praten we over diepgaande zaken waar ze zich mee bezighouden en de andere keer doen ze gewoon een bordspelletje of zitten ze op de grote zitzakken en doen gewoon hun “ding”. Ook deze groep bieden wij wel een maal om de zoveel week een thema avond aan, wat dan dieper gaat dan bij Rock Solid.
Thema’s zouden dan kunnen zijn: Geloof, Actualiteiten van de dag, enz. Ook mogen zij zelf onderwerpen komen aandragen waar zij dan over willen praten.

Soms hebben rock Solid en Solid Friends een gezamenlijke avond. Dan kan het zijn dat er een spreker komt, of hebben we een bepaald onderwerp om te bespreken. Om elk jaar het jeugdwerk te sluiten of te starten organiseren wij, of een kamp weekend of een gezellige BBQ (soms allertwee tegelijk).
Wie organiseert Rock Solid en Solid Friends?
Zoals je kan lezen worden de avonden voornamelijk gehouden in de Sprankel (uitwijk mogelijkheid hadden we altijd ook de hoeksteen). Hieruit mag je dan kunnen opmaken dat de avonden vanuit de kerk(en) word georganiseerd, en dat is ook zo.
De avonden wordt georganiseerd vanuit de kerk(en) maar dit betekend niet, dat wanneer je niet bij een kerk aangesloten bent, dat je niet welkom bent.
Bij Rock Solid en Solid Friends is iedereen welkom. Hervormd, gereformeerd, Moslim, geen geloof, wel geloof, Transgender, Gender neutraal noem maar op. Bij Rock solid en Solid Friends  is iedereen welkom.
Wat kost het? In principe niets, de avonden worden betaald door de Kerken.
De leiding doet het geheel vrijwillig (al vinden wij een iets lekkers bij de koffie nooit verkeerd)

In totaal hebben wij ongeveer 28 jeugdigen die meedoen aan Rock Solid of Solid Friends.
Maar daar kunnen altijd meer bij .
Dus denk je, dit is leuk, dit is interessant. Kom gerust eens langs om te kijken. En wie weet zien wij jou/jullie op vrijdag avond wel in de Sprankel
Je (of je ouders) kan natuurlijk ook altijd iemand van de Leiding even bellen voor meer informatie.
In principe worden de avonden op vrijdag avond van de oneven weken georganiseerd.
Leiding van Rock Solid en Solid Friends zijn :
Bertine Kruize (06-15301980)
Geert Fokkens